-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
briefpapier
Voor bouwbedrijf Jansen Blokhuizen is gedrukt briefpapier een belangrijke huisstijldrager. Bij lekker in vorm ontwikkelden we daarom twee varianten voor ze: allereerst een enkelzijdige bedrukte variant op standaardpapier om te gebruiken voor facturen en andere administratie, daarnaast een luxere dubbelzijdig bedrukte variant om in te zetten als voorblad(en) bij persoonlijke correspondentie en offertes richting prospects. Hierbij verhuist de pay-off naar een prominente plek op de achterzijde. Beide varianten worden door Jansen Blokhuizen zelf met bedrijfsgevens ingeprint.
Categories: portfolio