-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
uw dag vraag om meer dan één bril
Wat je ook onderneemt op een dag, je wilt natuurlijk niet gehinderd worden door verminderd zicht. Varilux multifocale brillenglazen bieden je op alle afstanden scherp zicht, ongeacht je dagelijkse bezigheden. Toch zijn er ook Varilux brillenglazen die je heel gericht ondersteunen tijdens specifieke activiteiten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan autorijden of computeren. Met de juiste bril voor elke activiteit haal je het beste uit je dag. Bril-in-Mode informeert je graag over de beste brillenglazen voor je dagelijkse bril én voor je tweede bril. Tijdelijk ontvangt je zelfs je tweede paar glazen helemaal gratis!
De reclamecampagne met de titel “Uw dag vraagt om meer dan één bril” loopt in lijn met de landelijke Essilor campagne en wordt onder de aandacht gebracht via onder andere een direct mailing naar vaste klanten en huis-aan-huis flyers met een opvallende kruisslag vouw. Deze mailingen worden ondersteund door diverse point-of-sale items in de winkel en op het web. Hierboven valt ook de bijbehorende reclamespot voor de regionale radio te beluisteren.
- direct mailing
- huis-aan-huis flyer
- A4 card
- stoepbordposter
- online media
Ook hebben we nog een animatie ontwikkeld voor narrowcasting via OptiekTV en als preroll op TV8:
Categories: portfolio