-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
crisiscommunicatie corona covid-19
- 06.04.2020
- Jeanine Yntema
- 0
Het coronavirus Covid-19 beheerst momenteel het dagelijks leven, zo ook bij Bril-in-Mode. Het goede nieuws: dankzij geavanceerde apparatuur kan Bril-in-Mode je oogmeting of contactlenscontrole volledig contactloos, hygiënisch en vanaf gepaste afstand uitvoeren! Vooralsnog zijn de winkels daarom gewoon open.
Bij lekker in vorm mogen we de optiekwinkels bijstaan met passende teksten in de diverse fases van de crisis. We zorgden onder andere voor berichtgeving op social media en in de winkel over genomen maatregelen en aangepaste openingstijden.
Categories: portfolio