-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
uw dag vraagt om meer dan één bril
- 19.09.2017
- Roy Koolenbrander
- 0
Heb je enig idee hoeveel uiteenlopende activiteiten je per dag onderneemt? Van werken tot sporten, van reizen tot heerlijk genieten van de zon. Met multifocale brillenglazen zie je op alle afstanden scherp. Maar wist je dat er Varilux® brillenglazen bestaan die je ogen extra ondersteunen op specifieke momenten tijdens uw dag?
Om dit onder de aandacht te brengen voeren Bril-in-Mode en Essilor ook dit jaar weer een campagne, met de titel: Uw dag vraagt om meer dan één bril! Met tijdelijk we een scherp aanbod: 2e paar glazen helemaal gratis, voor een tweede bril in de categorie autorijden, multimedia, zon of outdoor.
Bij lekker in vorm voorzagen we deze boodschap van een mooi uiterlijk, in de vorm van een radiocommercial, een direct mailing (presale) naar vaste klanten, huis-aan-huis flyers, advertenties en diverse items in en rondom de winkel en online.
Ook ontwikkelden we nog een animatie voor narrowcasting via Optiek TV en als preroll op TV8:
Categories: portfolio