-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
minimalistische huisstijl
T-Time men’s wear wil zich graag wat strakker presenteren. Aan lekker in vorm daarom het verzoek om een minimalistische huisstijl op te zetten waarin de kleur rood en ruwe vormen minder dominant aanwezig zijn.
Als logo ontwierpen we een zwartwit woordmerk in het strakke lettertype dat we al langer gebruiken in de huisstijl van T-Time. Dit verwerkten we in o.a. briefpapier, enveloppen en een aankoopbewijs zonder poespas. Het oude, rode logo zal langzaam uitgefaseerd worden.
- oud vs nieuw logo
- strak logo met ondertitel
- strak logo lang
- huisstijl met strakker logo
Categories: portfolio