-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
meer brillen, meer beleven
- 30.10.2015
- Roy Koolenbrander
- 0
Werken, sporten, tuinieren, een feestje… allemaal op naaldhakken en in galajurk? Of kies je liever voor regenlaarzen met overall? Rare vraagt zul je denken. Immers, voor dergelijke gelegenheden wissel je – soms meerdere malen per dag – van outfit. Waarom dan niet van bril? Bril-in-Mode en Essilor weten het zeker: je dag vraagt om meer dan één bril! Want meer brillen is meer beleven!
Deze boodschap krijgt uitgebreid aandacht via een direct mailing (presale) naar vaste klanten, huis-aan-huis flyers, Facebook en diverse items in en rondom de winkel.
Categories: portfolio