-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
op=opkijkweken
Het zijn Op=Opkijkweken bij Bril-in-Mode. De kleur sticker bepaalt de korting op het montuur. De campagne wordt uitgebreid onder de aandacht gebracht middels een direct mailing (presale) naar vaste klanten, huis-aan-huis flyers, advertenties en diverse items in en rondom de winkel en online. Hierboven valt ook een de bijbehorende reclamespot voor de regionale radio te beluisteren.
- direct mailing (presale)
- poster
- poster
- poster
- poster
- poster
- stoepbordposter
- online materiaal
- instore pos materiaal
- advertentie
Ook is nog een geanimeerde afbeelding ontwikkeld voor narrowcasting via OptiekTV:
Categories: portfolio