-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
retina 08-02
Bril-in-Mode heeft prachtige, nieuwe collecties ingekocht en heeft bovendien een scherpe Varilux actie. Daarom verschijnt er dit najaar, ondanks COVID-19, toch een mooie, 8-pagina tellende RETINA. Optometrist Harry Bekkering legt er bovendien in uit waarom het ook in deze roerige tijden belangrijk blijft om je contactlenzen en ogen regelmatig te laten controleren.
Bril-in-Mode geeft het magazine RETINA meerdere malen per jaar uit in eigen beheer. Er komen diverse trends in aan bod, maar er is ook uitgebreid aandacht voor hoogwaardige oogzorg. Bij lekker in vorm verzorgen we niet alleen de opmaak, maar ook de redactie, projectbegeleiding en eventuele productfotografie.
Categories: portfolio