-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
op=opkijkweken
U heeft ze een jaartje moeten missen, maar om ruimte te maken organiseert Bril-in-Mode weer haar populaire Op=Opkijkweken. Met opmerkelijke montuurkortingen die oplopen tot wel 60%! De kleur sticker op het montuur bepaalt uw korting.
Bij lekker in vorm mochten we er weer een mooie campagne voor ontwikkelen, met o.a. een direct mailing naar vaste klanten, een advertentie en diverse items in en rondom de winkel en online. Hierboven zie je ook de bijbehorende reclamespot die wij bij lekker in vorm mochten monteren voor narrowcasting op Optiek TV.
- direct mailing (presale)
- huis-aan-huis flyer
- advertentie
- online media
- stoepbordposter
- poster
- poster
- poster
- poster
- instore pos materiaal
Categories: portfolio