-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
sweet summer deals!
- 29.07.2015
- Roy Koolenbrander
- 0
Bril-in-mode gaat haar klanten verwennen deze zomer, met maar liefst 10 smakelijke acties om je vingers bij af te likken! De campagne wordt uitgebreid onder de aandacht gebracht middels een direct mailing (presale) naar vaste klanten, huis-aan-huis flyers, advertenties, Facebook en diverse items in en rondom de winkel.
Categories: portfolio