-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
t-time to party!
Ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan van T-Time organiseert de herenmodezaak ‘T-Time to Party!’: knallende jubileumdagen vol actie voor de modebewuste man. lekker in vorm regelde een feestelijk mailing, een bijpassend advertentie & stoepbord en schreef een pakkend persbericht over één van de acties: gratis geknipt en geschoren worden door een echte barbier, middenin de etalage van T-Time!
- direct mailing
- adverentie
- stoepbord
- persbericht
Categories: portfolio