-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
koop ’n bril, win ’n fiets
Bril-in-Mode heeft een buitenzinnig sportieve actie: koop vóór 07 juli een complete bril op sterkte en maak automatisch kans op een luxe fiets naar keuze t.w.v. € 1.000!
Bij lekker in vorm ontwierpen we een campagne in de vorm van een huis-aan-huis flyer, een radiocommercial en diverse items in en rondom de winkel en online.
- huis-aan-huis flyer
- instore pos materiaal
- instore pos materiaal
- contourgesneden salesbord (forex)
- fiets met salesbord in de winkel
- fiets met salesbord in de winkel
- invulkaartje
- online media
- stoepbordposter
- stoepbordposter
De campagne werd verder ondersteund door een radiospot op de regionale zender, die je hieronder kunt beluisteren:
Ook hebben we nog een animatie ontwikkeld voor narrowcasting via OptiekTV en als preroll op TV8:
Categories: portfolio