Page 13 - RETINA 10-02
P. 13

   "LET’S MAKE THE WORLD LOOK SO DUTZ!"
    Het meest uitgesproken brillenmerk van Nederlands vinden we in Oss: Dutz Eyewear. Een merk met internationale allure, want sinds de oprichting in 2005 is Dutz uitgegroeid tot een wereldwijd suc- ces met 25 distributeurs. De filosofie van Dutz is dat een montuur kopen vooral leuk moet zijn.
Dutz houdt van simpele de- tails, eigentijdse vormen en levendige kleuren; de na- tuurlijke schoonheid van uw ogen komt goed tot haar recht door het strakke ont- werp van de monturen. Een goede balans
tussen opvallend maar draag- baar, passend bij de huidige trends; dat is waar het bij Dutz om draait!
NEDERLANDSE TOUCH
Dutz haalt inspiratie uit actuele modetrends en buitenlandse culturen, waarvan opvallende elementen of impressies omgesmolten worden tot levendig gekleurde monturen vol persoonlijkheid, gecombineerd met Nederlandse eenvoud en elegantie.
Dutz overbrugt de kloof tussen serieuze en flamboyante monturen door op een subtiele manier onderscheidende, kleurrijke details toe te voegen. Elk montuur heeft een speciaal tintje, zonder dat het schreeuwt of overdreven opvalt.
Metalen met een matte afwerking in retro/vintage stijlen worden bijvoorbeeld gecomplementeerd door rijk ogende metalen en acetaten. De kleuren zijn soms helder en spannend, maar worden dan gecombineerd met meer formele kleuren.
  VOOR IEDEREEN
NEDERLANDSE KWALITEIT
Het hele proces
van design tot productie vindt bij Dutz in eigen
beheer plaats. Dat resulteert in montu- ren van hoge kwaliteit die comfortabel zijn en er op elk gezicht goed uitzien en aanvoelen. Door het gebruik van allergievriendelijke en solide materialen als RVS zijn
ze bovendien erg duurzaam.
13
 De Dutz-collectie richt zich op mannen en vrouwen van alle leeftijden. Dutz besteedt hierbij ook speci- ale aandacht aan mensen met grote of juist kleine gezichten, die doorgaans moeite hebben met het vinden van een passend montuur.
Benieuwd hoe mooi een Dutz u staat? Bij Bril-in-Mode adviseren we u graag!
spec!al

















































































   11   12   13   14   15