-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
introductiecampagne b’sics
Om de nieuwe collecties B’SICS monturen van Bril-in-Mode stevig te introduceren bij het publiek, schreven we er bij lekker in vorm niet alleen een artikel over in het magazine RETINA, maar ontwikkelden we ook een stevige introductiecampagne.
Met een drieluik dat huis aan huis verspreid werd in het servicegebied van de opticien, een advertentie en diverse items in en rondom de winkel en online. Daarnaast zie je hierboven de bijbehorende reclamespot die we gemonteerd hebben voor narrowcasting op Optiek TV en als pre-roll op TV8.
- drieluik HaH folder (voor)
- drieluik HaH folder (buiten)
- drieluik HaH folder (binnen)
- advertentie
- online media
- stoepbordposter algemeen
- stoepbordposter actie
- instore pos materiaal
- instore pos materiaal
De campagne werd verder ondersteund door een radiospot op de regionale zender, die je hieronder kunt beluisteren:
Categories: portfolio