-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
openingsactie ulft
Bij de opening van een nieuwe vestiging hoort natuurlijk een feestelijke openingsactie. Bril-in-Mode Ulft heeft er zelfs vier! lekker in vom zorgde voor een huis-aan-huis folder, stoepbord en advertentie. Als give-away werden mini-champagneflesjes voorzien van de paarse huisstijlkleur en het logo, inclusief een feestelijk begeleidend schrijven. Voor de officiële openingsavond werd bovendien een uitnodiging ontworpen en gedrukt op sprankelend parelmoerpapier.
- h-a-h folder
- stoepbord
- advertentie
- uitnodiging
- champagneflesjes met kaartje
Categories: portfolio