-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
showtime!
Je kijkt deze zomer je ogen uit, want het is Showtime bij Bril-in-Mode! Met keuze uit maar liefst tien spectaculaire acties. Bepaal zelf welke volgens ú het meest de show steelt. De campagne wordt uitgebreid onder de aandacht gebracht middels een direct mailing (presale) naar vaste klanten, huis-aan-huis flyers, advertenties en diverse items in en rondom de winkel.
- direct mailing (presale)
- huis-aan-huis flyer
- advertenties
- stoepbord
- poster
- instore pos materiaal
Categories: portfolio