Menu

wakker worden!

“Mensen gebruiken minder hersencapaciteit tijdens het kijken van commercials dan tijdens het slapen.”

Dat is de opzienbarende conclusie uit onderzoek van het gerenommeerde Ehrenberg-Bass Institute naar verwerking van reclame.

Dit laat zien hoe moeilijk vandaag de dag het is om met je reclame-uiting een positie in het brein van de consument te krijgen. Hoe bereik je je klant als deze zijn hersen in comastand zet terwijl jij je boodschap probeert te vertellen?

Bovendien is het aantal boodschappen richting dat slaperige brein gigantisch: dagelijks verschijnt er meer dan 400.000 uur aan video’s op YouTube, worden er 95 miljoen foto’s en video’s op Instagram gedeeld en worden er zo’n 4,5 miljard items op Facebook gepubliceerd.

Het verschil maken doen je alleen met impact! Schud het brein wakker door de voorspelbaarheid eens goed te doorbreken. Of raak het onderbewuste door een sterke emotie op weten te roepen. Uiteraard gevolgd door een sterk en kloppend verhaal om wakker voor te blijven.

Impact genereren vraagt om lef. Ben jij er klaar voor?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op en vertel ons je merkverhaal!

Categories:   opmerkelijk!