-
Hoera, 15 jaar Merkbeleving door Inleving!
-
Wat is jóuw merkverhaal?Wij creëren Merkbeleving door Inleving!
-
Ben je de állersnelste?Wij ontwerpen een logo die dat uit de verf laat komen.
-
Produceer je 'n optimaal volume?Wij ontwikkelen een huisstijl die dat uit de verf laat komen.
-
Bezit je jarenlange ervaring?Wij schrijven teksten die dat uit de verf laten komen.
-
MERKBELEVING DOOR INLEVING!En... hoe ziet joúw merkverhaal er uit?
postercampagne ISA
Herkenning en vertrouwen in één campagne
Hoe zorg je dat twee afzenders samen één sterk verhaal vertellen? Voor de campagne rond Isolatie Subsidie Achterhoek (ISA) van Energieloket Achterhoek en diverse Achterhoekse gemeentes kozen we voor herkenning en vertrouwen. De huisstijl en eigen fotografie* van de gemeenten maken de boodschap dichtbij en vertrouwd.
Door die te combineren met de lettertypes en merkelementen van Energieloket Achterhoek ontstaat meteen de link met hét loket waar bewoners terechtkunnen voor informatie en subsidie.
Qua uitvoering hielden we het eenvoudig: één campagneconcept dat zich makkelijk laat vertalen naar elke gemeente, zowel in kleur als vorm. Inzetbaar van eenvoudige A3-posters om zelf op te hangen tot levensgrote professionele bushokjesreclame.
Wil jij ook meerdere afzenders samen laten spreken in één heldere campagne?
Bij Lekker in Vorm denken we graag mee over een slimme manier om elke identiteit goed uit de verf te laten komen.
- A0 outdoor poster
- A3 poster
- abri poster
* In verband met auteursrecht worden op deze pagina niet de originele campagnebeelden getoond.
Categories: portfolio