Menu

postercampagne ISA

Herkenning en vertrouwen in één campagne

Hoe zorg je dat twee afzenders samen één sterk verhaal vertellen? Voor de campagne rond Isolatie Subsidie Achterhoek (ISA) van Energieloket Achterhoek en diverse Achterhoekse gemeentes kozen we voor herkenning en vertrouwen. De huisstijl en eigen fotografie* van de gemeenten maken de boodschap dichtbij en vertrouwd.

Door die te combineren met de lettertypes en merk­elementen van Energieloket Achterhoek ontstaat meteen de link met hét loket waar bewoners terechtkunnen voor informatie en subsidie.

Qua uitvoering hielden we het eenvoudig: één campagneconcept dat zich makkelijk laat vertalen naar elke gemeente, zowel in kleur als vorm. Inzetbaar van eenvoudige A3-posters om zelf op te hangen tot levensgrote professionele bushokjesreclame.

Wil jij ook meerdere afzenders samen laten spreken in één heldere campagne?

Bij Lekker in Vorm denken we graag mee over een slimme manier om elke identiteit goed uit de verf te laten komen.

* In verband met auteursrecht worden op deze pagina niet de originele campagnebeelden getoond.

Categories:   portfolio